Julieväs

Det positiva- vi åkte INTE till akuten inatt. Efter att i tre timmar ha lyssnat på Julies rosslande och väsande fick jag panik, väckte Kim och packade en väska. Julie hade inhalerat, fått nässpray, varmt honungsvatten, låg upphöjd och i ett svalt rum.. och kunde för sitt liv inte andas ut ordentligt. Hon flämtade, pep och väste. In gick bra men ut var för svårt. Kim vaktade ungen medan jag tog på mig kläder. Och sedan lät ungen bättre. Ungefär som de gånger man åker in och ungarna piggnar till medan man går fram till receptionen. Fast nu hann vi inte ens till akuten. Gillar denna varianten snäppet bättre. Julie somnade om och efter en stund valde jag också att göra det. Idag har hon och jag chillat, medan Kim hängt med Sienna på kalas. Nu ska vi låååångsamt ta en promenad innan jag får klaustrofobi här hemma, och sedan blir det mer chill. Innan jag kommer vakna av panik inatt igen. 2 dagar till Prag. Vi ska bli friska. We can do this.
 
Sjukling som kan leka själv medan mamman ynkar. Idag sov jag 1,5 timme medan hon kollade på surfis. Not bad. 

Kommentarer
Postat av: Yohanna af Skovde

Håller tummarna att ni ska krya på er! Det där är för övrigt exakt samma scenario som när jag behöver hjälp med datorn. När jag gett upp och personen står bredvid utan att ens gör något så funkar allt automagiskt igen.

2017-10-28 @ 18:52:23
URL: http://yohannaafskovde.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0