Snutte sover borta

Den stora krisen är ett faktum. Snutte. Är. Kvarglömd. På. Dagis. Noooo! Har ni inte en extrasnutte där, kan man kanske undra? Jodå. Julie har en dagissnutte, som alltid är på dagis. Och hennes riktiga, älskade, elefantsnutte, som hon måste ha med sig på dit och hemresan. Och när hon sover, äter, leker, ser på tv, myser, hör saga, går på pottan. Ni fattar. Idag blev det en miss då jag lämnade medan Kim hämtade- och snutten inte låg i lådan utan tydligen har lekts med. En stor miss. Vi har grävt fram en trösthund ur gosedjurslådan, och jag har noga förklarat för Julie att snutte är glömd, vilket hon redan gråtit lite över. Spänningen kvarstår. Blir det någon sömn inatt? 
 
Bild från cykeltur med Snutte
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

😱😱😱😱😱! Stackars Julie o stackars Snutte 🐘❤️

2017-10-02 @ 19:42:13
Postat av: Sandra

No Words Needed, kolla länken.

http://www.next.se/sv/gl92574s11

Svar: Fattar inte? Kommer till next direct bara. :(
Lisa

2017-10-03 @ 08:10:06
Postat av: Netti Starby

Oj vad jobbigt och hoppas att det gick bra? Kramis

2017-10-03 @ 11:47:24
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Sandra

Näää, va tråkigt...gå in under fliken ”jul” - sen tryck på ”jultröjor” så har du den...längst ner på sidan 😂👍🏻

Svar: Hahaha gud vad fin!!! En sån ska jag lätt önska mig i julklapp. Eller beställa till mig själv innan jul, och ha på mig varenda natt hela december... tack för tipset!!
Lisa

2017-10-03 @ 19:17:45
Postat av: Sandra

Eller hur, det stod typ Lisa stort över hela sidan när jag klickade in så jag va tvungen att skicka till dig 😂

Svar: HahHa det tackar jag för!
Lisa

2017-10-04 @ 22:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0