Tisdagslista

  • Sovmorgon för hela familjen idag! Kim för att han försov sig, men för oss andra var det för att jag börjar 9:15 på tisdagar. Och idag verkade ungarna tycka det var en bra idé att ta igen sig 30 minuter extra. Lyx. 
  • Ungarna har så roligt tillsammans. De bråkar som hund och katt, men älskar att vara med varandra. Syskon är världens bästa grej.
  • Går bra på jobb. Får beröm, trivs, har roligt, har lärt mig klara att ta en viss del kritik utan att bryta samman på kvällen. Börjar bli lite tryggare som lärare. Skönt! Det skönaste är dock att jag har roligt igen. Man ska gilla att gå till sitt jobb.
  • Ungarna älskar sin förskola!
  • Snart lov och Prag-resa!
Icke alls relevant bild på söt liten prinsessa i förrgår

Kommentarer
Postat av: Mirre

Hej vad roligt att det känns bra på jobbet, och ja man får ta både ris och ros det får jag hela dagarna, men man börjar lära sig tackla dem =D

2017-10-10 @ 21:10:11
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mamma/mormor

Så gulligt och kul att de leker "sammans" ❤️. Bråken är bra- det ska till för att man lär sej att lösa konflikter. Härligt att du trivs bättre o bättre och att det snart är lov så du hinner smälta de första månadernas intryck 😘. Fortsätt att tro och lita på dej själv. Ungarna kan inte ha en bättre lärare än dej ❤️!

2017-10-11 @ 10:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0