Världens längsta helg

Detta har varit världens längsta helg- fast på ett bra sätt. Vi har gjort en massa roliga (och välbehövda) saker, men helgen har liksom aldrig tagis slut. Saker som hunnits med på ynka 2,5 dagar:
 
Simhallsbesök
Fredagsmys
En jäkla massa jobb och plugg
Städ
Storhandling
Hemmalek
Panikärende till mobilia
Göra hemmalagad pizza
Lördagsgodis framför film
Fixa fotoalbum
Säga hej till lyxpappa (aka bortskämdsambo!) som varit på Island
Tvätt
Skridskoskola
Ica maxi-besök
Hemmalek igen
Gårdslek med polare
Restaurangbesök med polare
Lekplatshäng med polare
 
Nu är jag så trött att det nästan ska bli skönt med jobb. Sienna och Julie är dock hemma med mormor imorgon, då dagis är stängt. Rätt välbehövligt för dem. Och sen har vi sovmorgon på tisdag!
 
Klumpeduns- nostalgi! Jag vann över Sienna, trots att jag har en sjukdom som gör att mina händer darrar lite likt ett bakfullt fyllo. Jag var sjukt nöjd. Sienna blev sjukt bitter. 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Idag ( måndag) körde Sienna o jag några rundor- hon är riktigt grym 👍😀!

2017-09-11 @ 20:11:52
Postat av: Yohanna af Skovde

Men jisses vad ni är effektiva! Det där hinner jag med.. på en månad?

2017-09-11 @ 21:17:02
URL: http://yohannaafskovde.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0