Spalama

Befinner mig på Falkenbergs spa. Rätt nice. Man kan säga att jag blivit lite bortskämd med spa på senaste tiden, eftersom det är mindre än en vecka sedan jag var på ett förra gången (Selma Lagerlöf spa på väg hem från skidresan), men så kan det bli ibland. Är ju inte vanligtvis så att man leker relaxat blötdjur en gång i veckan. Selma Lagerlöf spa betalade snäll morfader, och denna omgången är en födelsedagspresent till mig, min syrra och min moder, från mig, min syrra och min moder. Nu är klockan strax halv elva, och jag är lika trött som en klubbad säl. Kan vara att vi svängde inom en snabbis på Ullared på vägen upp, nämligen. Kan vara att halva Sydsveriges befolkning befann sig på Ullared. Andra halvan är här på spa:et. Rätt utmattande. Tur att stället har en himla massa pooler! Och öl. Och sängar.  Godnatt.
 
Min moder hälsat att hon inte är lika ful i verkligheten. Det är jag.

Kommentarer
Postat av: Frida

Och jag hälsar att jag är fulare i verkligheten

2018-04-01 @ 22:37:20
Postat av: Mamma/mormor

Och jag är MYCKET snyggare ( än Frida ) 😛.

2018-04-01 @ 22:42:32
Postat av: Mirre Sweetwords

Men ohh så härligt

2018-04-01 @ 23:00:54
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0