Tisdagslista

  • Ungarna (och vi vuxna, om man bortser från allt karusell-illamående) hade jättekul på Tosselilla idag! Jag älskar det stället, men Sienna och Julie älskar det mer. 
  • Många veckors sommarlov kvar, med massor av roligheter.
  • Snart resa!
  • Snart hus!
  • Julie har blivit så stor och duktig (och trotsig). Snackar flytande, är blöjfri, äter normalt, har inte napp, dricker inte välling, somnar alltid i egen säng. Min lilla stora puff! ♥️
"Jag vill åka bredvid Julie en gång! Jag får plats!" Jomenvisst...

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Jag blev inte illamående.....😜. Jag fick plats med nästan allt, bara vänsterbenet som fick hänga utanför. Liiite svårt att komma upp dock, trots att jag har så smala höfter....... 😛

2018-07-10 @ 22:18:34
Postat av: Marie

Hehe rolig bild, samt kul att ni gillar stället så mycmekt allihopa

2018-07-11 @ 22:22:07
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0