Foton i massor!

Igår fick vi hem en drös foton jag framkallat från dopet och Siennas första månader. I min iver lyckades jag dock framkalla 20 kopior i stället för 2 av vissa, men det får man stå ut med. Jag må vara kass på att laga mat, städa, baka och så vidare, men scrapbooking kan denna mamman i alla fall! Ett album med bilder från dopet är nu sprängfyllt och ska ges till sötnosen när hon fyller 18 år, med lite tips och goda råd från dopgästerna. Ett vanligt album är fyllt med sötbiler och kopior har delats upp i kuvert till min och Kims mamma. Och Kims moster. Och min syster. Och min låtsassyster. Och Kims farmor. Vadå jag tror att världen kretsar runt Sienna och att alla är lika intresserad av henne som jag? Nu väntar vi bara på förstoringen som ska ramas in och upp på väggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0