Svenska Hollywoodfruar

Jag har aldrig följt Svenska Hollywoodfruar tidigare, men fastnade för det förra veckan då den nya säsongen började. De är inte riktigt kloka! Jag sitter och småflinar hela tiden. Det är en så knäpp bunt människor. Maria Montazami är underbar! Isabel Adrian är smårolig, fast hon verkar inte vet om det. Gunilla är ful och helbäng på ett dåligt sätt, och Margareta verkar normal. Fast hon väntar barn med en 81-årg man. Hmm. Så numera kommer mina tisdagsmorgnar (finns inte en chans att jag får se det när Kim är hemma) förgyllas av denna underhållning!
 



Kommentarer
Postat av: christin

Kollade också på programmet igår, kommer börja följa det :)

2012-08-29 @ 15:42:05
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: elin

Haha, jag fastnade med. De där kvinnorna är ju inte riktigt kloka. Sicken galenskap! :)

2012-08-30 @ 11:25:07
URL: http://owlandthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0