Tack för att du sydde väl?

Trots personalbrist, stress och en barnmorska som aldrig träffat undersköterskan är de sista 20 minuterna under förlossningen de enda jag minns med en positiv känsla. Detta tack vare barnmorskan som de i panik fick hämta från bb när Sienna skulle ut. Hon var snäll, varm, rolig och berömmande. Hon behandlade mig inte som en fånig och hysterisk förstagångsföderska som hon träffar 20 av i veckan, utan som en unik individ som hon var glad att kunna hjälpa, och fick mig att må bra. Hon var även schysst och hjälpte mig mycket när Sienna och jag fick åka tillbaka in på bb när min lilla tröttis inte gick att väcka och inte åt. Därför tänkte jag skicka ett tack-brev till henne. Men är det fånigt? Vad ska man skriva liksom? Jag hade blivit glad om jag fått ett tack för ett väl utfört jobb, så jag får väl hoppas att hon känner likadant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0