Ett stycke söt dotter

Lägger upp en bild helt på måfå bara för att Sienna är så söt
 
Idag ska jag tvätta. Eftersom Sienna gillar att sova men har problem att somna i vagnen har tvätten varit ett problem för oss de senaste månaderna. Jag orkar inte hålla mig vaken till 23 på kvällen, så att boka ett tvättpass när Kim är hemma är omöjligt. Men att väcka Sienna var 45:e minut för att släpa ner henne i tvättstugan känns sådär kul när hon brukar sova två timmar i sträck. Och att lämna henne ensam i lägenheten har jag inte lust med. Lösning? Mamma kommer hit och är barnvakt. Lyx. Idag har hon mutats med semlor.

Kommentarer
Postat av: lena karlberg

Hon behöver inte mutas:) Fast jag ser fram emot semlan. Och Bebban.

2012-12-18 @ 09:37:19
Postat av: Thilde

Jag blir också helt till mig ibland när jag går genom alla fina bilder på Benjamin, fatta att vi har skapat dem!! :D

Lycka till med tvätten, tur med en så snäll mamma som ställer upp mot en ynka semla ;) (fast Vrf semla? Borde inte lussekatt vara mer logiskt runt jul? Haha)

2012-12-18 @ 11:08:03
URL: http://Thiilde.blogg.se
Postat av: Tanja

Hello :D
Hatar att tvätta, så nu e det skönt att ha maskin hemma. Men å andra sidan så blir man aldrig klar...

Svar: Fast när man har barn är vissa saker liksom akuta för att få bort fläckarna. Så jag är rätt avundsjuk på er som har en egen maskin. :P
Lisa

2012-12-18 @ 13:29:28
Postat av: Carolina

Egen maskin är ett måste för mig..! Usch vad jag ogillar att behöva boka tid i tvättstuga, kom ihåg tiden och sedan släpa all tvätt hit och dit..

2012-12-18 @ 18:03:31
URL: http://Carolinas.webblogg.se
Postat av: Bella - Levis mamma

Det är inte det lättaste att tvätta när man bor i lägenhet och måste tvätta i en tvättstuga+ har små barn. Jag känner igen det där, hos oss tar det minst en vecka, oftast mer och få en tid man vill ha. Ja man får ta till snälla mammor eller vänner som hjälper än med barnpassning. Min snälla vän Emma ställde upp för mig förra veckan när jag tvättade och Daniel va på jobbet. Tur man har snälla personer i sitt liv :)

2012-12-19 @ 03:42:51
URL: http://www.gabriellaonnelind.blogg.se
Postat av: Denise "Nils"

Åh så SÖT!

2012-12-20 @ 12:39:50
URL: http://grumpy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0