Förvirrad mamma och Disney lookalike till dotter

Idag tog jag och Sienna tåget till Lund för att julfika hos Renata. Jag lyckades, denna gången också, hamna på en rullstols tågvagn istället för barnvagns-vagnen. Att följa de oranga dörrarna hjälper ju inte! Som tur var guidade Thilde mig till rätt dörrar på vägen hem. Då lyckades jag istället välja fel hiss upp och kom upp på Triangelns södra del. Och fick gå en omväg hem i kylan. Suck. Julfikan var i alla fall jättetrevlig, och jag ser fram emot nästa! Fast lite rädd är jag att hamna på villovägar när vi ska ända till Rydsgård. Risken är ju rätt stor att ni hittar mig i Helsingborg istället liksom. Thilde kom på att Sienna var lik någon i Bernard och Bianca filmen. Gissa vem? Dumbo kom också på tal.
 

Kommentarer
Postat av: Thilde

Loooovar att det var nosen och ögonen jag syftade på!! Känner mig otroligt dum nu :p

2012-12-05 @ 21:53:29
URL: http://Thiilde.blogg.se
Postat av: Lisa

Åh hon är en liten sötis

2012-12-05 @ 22:43:04
URL: http://Lisajadeholt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0