Misslyckad badfantast

Sedan Sienna var ungefär en en månad gammal har vi varje kväll gett henne ett bad. Hon älskar det! Och jag slipper vara så noggrann när jag torkar henne efter maten. Vissa kvällar blir dock badet mer lyckat än andra. Igår var inte en bra kväll. Först lyckades Kim ge henne världens kallsup när han hällde vatten över hennes hår. Lätt hänt, men denna gången verkade allt vatten hamna i näsan och inget i håret, vilket är en rätt stor bedrift. Kort därefter lyckades jag med hjälp av en av hennes badfiskar spruta vatten i huvudet på henne så att hon fick ytterliggare en kallsup. Jag siktade mot halsvecken! Då gav Sienna upp och tänkte fly fältet, vilket resulterade i att hon dök med huvudet före rätt ner i badbaljan... och fick sig en tredje kallsup. Stackars illa flicka. Men nu är hon i alla fall ren ända in i lungorna.
 
Badbild från Kreta, vid ett tillfälle när hon INTE fick en kallsup

Kommentarer
Postat av: Renata

Haha det är en hårt drabbad liten tjej...

2012-12-07 @ 10:12:48
URL: http://renatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0