Snart juuul!

Jag älskar julen! Detta året har jag inte haft mycket julkänsla, vilket kan bero på att jag inte fick börja pynta förrän andra veckan i december eller på att vi inte har gran, men för det mesta är julen min favorithögtid. Och igår började jag äntligen att längta efter julafton! Eller lille julafton, om vi ska vara petiga. På julafton ska vi vara i Furulund hos min galna morbror och hans fru tillsammans med mina kusiner och min pappa, och det ska bli trevligt. Trots att jag har ansvar för efterrätten och alltså måste baka något. Men min mamma jobbar då, och julen med henne är liksom lite mer julig. Alltså ser jag mest fram emot lille julafton då vi ska fira med henne. Även om hon inte heller har gran. Och för första gången längtar jag inte tills jag får öppna presenterna, utan jag ser fram emot att se vad Sienna tycker om sina grejer! Mammapoäng- check! Om nu de sista ynka dagarna bara ville gå lite snabbare...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lena karlberg

Så gullig du är:)! Jag har VISST gran, men den är liten.Jag längtar också, mest efter att se hur Coop-monstret gillar leksakerna :D!

2012-12-19 @ 20:23:16
Postat av: Bella - Levis mamma

Jag älskar med julen, den är så himla mysig. Jag har inte heller haft riktigt samma julkänsla i kroppen iår även fast vi faktiskt har en gran, kanske för jag har så mkt annat att tänka på. Det ska bli kul sen om ett-två år eller något när Levi förstår lite mer och se hur han reagerar när tomten kommer hehe nu är han ju lite liten ;p

2012-12-20 @ 04:22:53
URL: http://www.gabriellaonnelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0