Tand eller bulldog

När tand ett var på g hade Sienna problem att komma till ro vid tupplurar och sänggående. Det märkte vi i efterhand. Hon varken dreglade mer än vanligt eller bet på saker... mer än vanligt. Vid tand två var det samma sak, fast under en kortare period. Men då visste vi vad som gällde och skällde inte på henne för att hon trilskades med sömnen. Nu vet jag inte vad jag ska tro när hon dreglar som en arg lama, föredrar sin bitleksak framför min mobil, men sover som hon ska. Är det en tand eller håller min dotter på att förvandlas till en bulldog?
 
Hon är dock inte svullen i munnen, utan har såna här runda kinder.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nu är det visserligen stretchjeans men det behöver vi inte haka upp oss på tycker jag!;-)

Jag tror förresten att Sienna helt klart håller på att förvandlas till en bulldog! Symtomen stämmer väl in!

2012-12-15 @ 13:16:34
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0