Tre trötta typer

Idag har vi varit tre trötta människor här hemma. Kim eftersom han festade igår, jag eftersom Kim festade igår (han snarkar när han druckit!) och Sienna eftersom julen har varit fartfylld. Och för att hon alltid är trött. Så vi har mest tagit det lugnt. Det mest spännande som hände var att jag och Sienna var ute och lekte, men precis som med leksaker så blir lekplatserna roligare ju äldre ungarna blir. Det är kul att se henne gunga, men att sätta henne på en gunghäst är rätt lönlöst och att åka på en snurrgrej är plågsamt för den tråkiga mamman som blir åksjuk av allt. När jag placerade henne på rutschkanan fick de andra föräldrarna på lekplatsen panik. Vadå, jag tänkte ju inte släppa? Nu sover lillskrik och jag och Kim ska bänka oss i soffan. Jag gissar på att vi lyckas hålla oss vakna till klockan 20. Nästan.

Kommentarer
Postat av: lena karlberg

Så skönt för er att bara ta det lugnt idag, det behöver ni nog alla tre :)

2012-12-25 @ 19:09:46
Postat av: Thilde

Hahaha, ser mammorna på lekplatsen framför mig ;)

2012-12-25 @ 19:54:21
URL: http://Thiilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0