Förbättring av sov- och matrutiner

Sienna sover middag. Hon verkar ha kommit över sin övertrötthet -ta i trä- och skrek inte alls när det var dags för tuppluren. Igår kväll skrek hon bara 15 minuter. Förbättring från i förrgår då det var 1,5 timmes hysteri, och i lördags då det var fem timmars skär panik. Men än så länge ruckar vi inte på reglerna, utan mina planer ställs in allteftersom. Jag tröstar mig med överbliven äppelkaka. På tal om mat, idag fick Sienna i sig 40 ml välling! Förbättring från igår, då hon enbart fick lukta på maten eftersom jag hade gett henne en flaska med för litet hål.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gmför awarden ;)

Skönt det går framåt för er! Hur blir det imorgon då? Ses vi? :)

2012-11-13 @ 10:21:27
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Anonym

Det var renata...

2012-11-13 @ 10:23:21
Postat av: Carolina

Ser fram emot att börja ge välling, de mättar nog lite mer än ersättning...

2012-11-13 @ 11:23:10
URL: http://carolinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0