Första natten borta

Det var rätt svårt att sova borta. Jag fantiserade om bränder som snodde sambon och bebisen från mig, eller inbrottstjuvar eller arga flodhästar. När det sistnämnda dök upp anade jag i mitt stilla sinna att jag halvdrömde. Men fem timmar fick jag (av 10 möjliga) vilket inte var helt fel. Dessutom har jag blivit förkyld, så nu ska jag väl kunna däcka av det ikväll. Men det bästa; Sienna klarade sig utan mat hela natten! Lite ledsen vid två-tiden och problem att somna om, men aldrig hysterisk. Och hon som brukar gå upp vid 06 sov till 07:20 i morse! Så nu är det slut med natt-amning för min del, och varannan natt ska sambon ta Sienna trots att han jobbar. I alla fall ett par veckor framöver. Min duktiga lilla flicka. Dessutom har hon redan börjat äta mer idag så att hon kan hämta igen det hon förlorade. Och förbereda för natten? Tack för det säger hennes viktkurva och mina bröst.

Kommentarer
Postat av: lena karlberg

Nu vänder det :) O ännu bättre blir det när Bebis får eget rum :D!

2012-11-25 @ 12:19:43
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Å vad skönt! hoppas förkylningen blir kortvarig!

2012-11-25 @ 13:36:09
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0