Ge sambon stryk?

Sedan Sienna började vakna flera gånger per natt sover Kim på soffan de flesta nätterna. Då får han sova ostört och jag och Sienna slipper vakna ännu fler gånger- Kim pratar/skrattar/skriker och håller på i sömne. I natt sov han dock i sovrummet, och jag har vaknat tusen gånger... av honom. När han till slut gick till jobb påpekar han att Sienna har varit dryg inatt. Hon har vaknat två gånger. Vilket hon gör en bra natt. Då skulle han varit med en natt när hon har magont? Undra om han någonsin kommer att förstå varför jag alltid är trött. Kanske när Sienna är 15 och håller oss båda vakna på nätterna av oro.

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Å vad jag känner igen det där... Vi gjorde så att jag sov i barnens rum de helger inte Simon var uppe och Marcus fick ta Emma på nätterna - självklart sov hon mycket bättre de nätterna, men endå...

2012-11-05 @ 10:17:06
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Thilde

hahaha, inte lätt att vara pappa.. ;)
Min sambo är likadan (inte det där att han snackar o väcker mig men att han påstår sig också vakna av benjamin på nätterna)
Jag tar Benjamin 3 av 4 gånger per natt när nappen trillat ur eller han ska äta. När morgonen gryr har med andra ord jag vaknat minst 3 ggr och alex max 1 gång.. med andra ord, jag är trött och han borde va pigg. då lägger han samma kommentar "shit vad nbenjamin har varit jobbig inatt! jag har knappt fått sova någonting!" och när man då påpekar för honom att "asså, du har bara vaknat till 1 gång älskling, resten har jag tagit och låtit dig sova" då påstår han att jag ljuger och att han minsann visst varit uppe flera ggr haha :P

2012-11-05 @ 10:18:51
URL: http://thiilde.blogg.se
Postat av: Amanda

Vart ska ni flytta någonstans?:-)

2012-11-05 @ 11:28:34
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0