Motsatsen till effektiv dag

Vad jag inte har gjort idag:
  • Varit på babysång
  • Fått frisk luft
  • Motionerat
  • Lagat mat
  • Handlat
  • Städat
Vad jag har gjort:
  • Tagit en välbehövlig tupplur
  • Låtit Sienna sova precis så mycket hon vill och när hon vill
  • Ätit rester från igår
  • Tryckt i mig blåbärspaj
  • Sett Grey's som jag missade igår
Det blev en rätt mysig dag ändå. Har jag tur så är Kim pigg ikväll och vill mingla över en påse godis framför The Walking Dead. Jag räknar helt kallt med att alla kalorier försvinner när vi börjar småflytta nästa vecka. Att jag faktiskt inte ska bära så mycket mer än Sienna spelar väl ingen roll? Jag sympatibränner säkert en del. Och skrattar bort resten. Vår flytthjälp är nämligen halvgalna allihop. Och klumpiga. Och soffan är stor.

Kommentarer
Postat av: lena karlberg

Såna dagar är dom bästa :) Att bara gå omkring och "skrota" som du sa när du var liten. Gärna i pyjamas :D!

2012-11-22 @ 18:09:22
Postat av: Thiilde

Sådana dagar behövs! Jag tog en likadan dag, åkte till min bror i ystad och slappade i hans soffa hela dagen framför filmer. sååå skönt haha

sv: nä han sa inte ett knyst, antagligen därför jag glömde det haha. bad mommy!

2012-11-22 @ 19:53:25
URL: http://thiilde.blogg.se
Postat av: Pernilla

Låter som en alldeles förträfflig dag. Gäller att passa på om man har en bebis som tillåter!

2012-11-22 @ 21:05:26
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0