Planeringsfreak

På lördag ska jag se I love musicals. Den varar 2 timmar och 50 minuter. Dessutom måste man ju vara där en stund innan, och dit och hemresa tar tid. Detta hade inte varit något problem om Sienna hade tagit flaska, men som det är nu lär det bli en lååång kväll för en hungrig liten bebis och en knäckt pappa. Alltså förbereder jag så mycket som möjligt för att det ska gå så smidigt som möjligt. Idag cyklade jag till Arenan för att kolla in bästa cykelvägen. Kim trodde inte att jag var klok, men tji fick han; jag hittade en genväg! 18 minuter dit och 9 minuter hem. Yey! Nu börjar jag bli laddad. Jöback, here I come!

Kommentarer
Postat av: lena karlberg

Känner igen det där planerandet :)

2012-11-03 @ 16:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0