Babysångsdrama

Dagens playdate med Elin och Maria ställdes in eftersom de är sjuka, så nu kör jag och Sienna en slappdag resten av dagen. Det kan behövas efter morgonens bravader på babysången. En trött och arg Sienna inte alls ville sjunga och leka och busa, utan skrek och åmade sig och vägrade ligga ner. Hon avslutade sin lilla dramauppvisning med att spy ner både mig och sig själv, så då packade jag ihop oss och gick hem. Nu tröstar jag mig med kladdkakan som var tänkt till gästerna och Sienna sover i vagnen. Här kommer en bild från i förrgår kväll då ungen var på trevligare humör.
 
Vadå min dotter har flax? Hoppas hon inte har tänkt sig en kort frisyr i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vilken liten sötis! :-) Kul med babysång, ska nog också dra iväg på det någon gång..

2012-10-11 @ 22:11:53
URL: http://Carolinas.webblogg.se
Postat av: Pernilla

Det är ju gulligt med lite flax men man blir ju lite begränsad i frisyrer som vuxen.. Jag har ett öra som står ut lite. Deppigt värre!

2012-10-12 @ 10:56:21
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com
Postat av: Frida (moster då då)

Dumbo ♥♥♥

Svar: Haha taskmört
Lisa

2012-10-18 @ 14:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0