Gårdagen

Gårdagen på Möllan var mycket trevlig! Tre öl och jag var glad och pratsam och lullig. Tyvärr känner jag mig seriöst bakfull idag. Är det ens möjligt? Sienna åt när jag kom hem vid midnatt, och sov sedan till sex. Tack för det! Sedan fick hon lite mat, och därefter tog Kim över. Jag fick somna om och sova till tio. Vilken lyx alltså! Idag trodde jag att vi skulle ha en myskväll ihop, men nu har Kim börjat bli lite ölsugen. Jag kan ju inte precis protestera, så jag kör en myskväll med mig själv och chips och dipp och marabou jordgubb medan Sienna sussar i rummet bredvid. Sämre lördagar har man ju haft.

Kommentarer
Postat av: Renata

Åh chips o dip... Och choklad!!!

Själv sitter jag i min ensamhet med nackspärr! Magnus jobbar ikväl... :(

2012-10-20 @ 19:28:37
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Bella - med mini i magen

Ja det är inte kul :/ men får hoppas att jag slipper gå över 1-2 veckor och att det bara blir några dagar. Ja godis är alltid en trevlig sysselsättning hehe ;)

2012-10-20 @ 19:52:56
URL: http://www.gabriellaonnelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0