Körning som kräver öl

Nu har vi kommit hem från en härlig dag hos Maria och Elin. Jag fick kanelbullar och Sienna fick persikapure så vi är båda nöjda. Körningen dit och hem var väl sådär. Jag hamnade bakom en långsamtgående traktor på vägen dit, vilket kan tyckas rätt störigt i vanliga fall... testa då att ha en skrikande bebis i baksätet. När jag kom fram insåg jag varför; mössan hade åkt ner över ögonen. Stackars Sienna, hade suttit i mörker sen vi lämnade ringvägen. På hemvägen hamnade vi i rusningstrafik. Jag är en kass bilförare. Jag var rätt hysterisk. Det var nog de bakom mig också. Nu lugnar Sienna nerverna genom att powernapa, och jag ska lugna mig genom att ta en dusch och förbereda kvällens utgång. Jag ska till Möllan! Hur undrar ni kanske, eftersom jag helammar och ungen vägrar flaskan? Effektiv kortvisit. När Sienna precis har lagt sig drar jag, sen har jag en matfri frist på fyra timmar. Hej Josse, hej öl, hejdå. Lite stressigt, men lätt värt det!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vill inte ens tänka på det att man ska lämna dem, hur ska man klara det :(

2012-10-19 @ 18:23:37
URL: http://Lisajadeholt.blogg.se
Postat av: Renata

Heja lisa!!

2012-10-19 @ 19:02:34
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Bella - med mini i magen

Ja visst är han :) ja det är inte det roligast ;p. Jaså ja då förstår jag att ni har matkrig hemma haha! Själv är jag inte jättekräsen, finns vissa saker som jag inte äter men det låter jag bara bli att laga. Jag tror att det lätt blir att man lagar samma sorts mat eftersom man vet hur man ska laga dem, men egentligen är det ju inte så svårt att kolla i en kokbok efter något nytt gott, tror man är lite för lat!

2012-10-19 @ 22:29:46
URL: http://www.gabriellaonnelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0