Not always right

Tidigare har jag tipsat om sidan www.tjuvlyssnat.se , vilken är perfekt när det är reklam på tv eller man väntar på bussen eller liknande. Men det finns en till sida som är helt underbar; nämligen www.notalwaysright.com . Det är folk inom serviceyrken i hela världen som skickar in dumma historier om när kunden faktiskt inte alltid har rätt. Vilket är för det mesta.
 

(I’m the specialist for the children’s books. A customer comes up and asks me to take her to a popular kids’ series, so I do.)

Customer: “Now, my granddaughter has numbers 1 and 2.”

Me: “Great. We have the rest of the series if you’d like to pick up a few more.”

Customer: “But what should I get?” *spreads her hands helplessly* ”She has 1 and 2 already, what should I get next?”

Me: “You could get 3.”

(The customer stands there blankly while I point to the book. She doesn’t move or react until I physically pick it up and put it in her hand.)

Customer: “And then… should I go down to 4?”


Kommentarer
Postat av: thilde

hahaha, jag älskar också tjuvlyssnat.se , så detta tipset tas gladeligen emot! ;)

2012-10-21 @ 21:43:41
URL: http://thiilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0