Nyklippt bebis

Siennas vackra långa, tjocka, mörka hår har på senare tiden blivit tunnare och ljusare och väldigt ojämt. Så igår tog jag och mamma fram saxen för att jämna till det lite. Nu ser Sienna ut som en liten trollpojke. Både jag och Kim är knäckta och hoppas att det växer ut snart! Fast så känns det kanske alltid första gången man klipper sitt barn? I alla fall så har vi satsat på riktiga tjejkläder idag så att folk inte skulle behöva fråga om det var en kille eller tjej. Det har fungerat fint förutom hos vår granne som på sex månader inte lärt sig att det är en tjej och frågade hur "killen" mådde trots att "han" hade en rosa rosett i pannan. Så kan det gå.
 
Lilltroll

Kommentarer
Postat av: Renata

Aww det blev ju bra!! =)
Ja, då borde Iris ALLTID ha rosetter, min skalliga tjej. Jag kommer inte behöva klippa henne på flera år tror jag.

2012-10-26 @ 17:09:13
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Pernilla

Jag tycker att hon är helt bedårande trots klippning. Ingen tvekan om att det där är en liten tjej :-)

2012-10-26 @ 19:57:36
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com
Postat av: lena karlberg

Hahahaha!Var inte oroliga- hon är såååå tjejig- de som inte ser det är det nåt fel på :) Så fin i hårband o rosa kläder, sötnosen.

2012-10-27 @ 12:09:36
Postat av: Lina

Hej!! Så kul med en Malmö blogg till. Jag har precis hittat till din blogg. Så himla söt dotter du har. Jag har själv ett charmtroll på 2 månader. Jag har letat med lykta efter sådanna hårband som Sienna har. Var är dom köpta?

Stor kram

2012-10-28 @ 06:29:31
URL: http://Bubblanochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0