Släkttröja

Nästan alla verkar ha fina kläder från när de var små som de kan ge till sina barn. Häftigt med en stickad kofta som mormor haft när hon var liten liksom. I vår familj är vi inte mycket för att spara, och den enda klänningen från min barndom är tyvärr Fridas och ska sparas till hennes barn. Kim har tre yngre syskon, så chansen att det skulle finnas ett plagg från honom är lika med noll. Men när min morbror träffade Sienna för första gången hade han med sig en underbar present! En liten tröja som jag fått av honom när jag var nyfödd och som mina kusiner sedan haft. Den är kanske inte lika fin som en stickad mormorskofta, men jag tycker det är underbart att se min dotter i den!
 

Kommentarer
Postat av: Thiilde

hon är ju supersöt i den. Min familj är tvärtom, (till öpverdrift) har säckar med kläder från när jag var liten som ligger på vinden och samlar damm inför dagen jag får en dotter haha. Men sambons familj är som din, finns INGET kvar från hans barndom, vi letade och letade och det enda vi hittade att ge benjamin från sambons barndom var en gammal nopprig nalle :P

2012-11-02 @ 10:30:35
URL: http://thiilde.blogg.se
Postat av: Karin

OMG! Jag dör när jag ser fotot....hon är ju så sööööööö!! (Hoppar upp och ner och klapppar i händerna). Sockersöt.

Svar: Tack fisky!
Lisa

2012-11-03 @ 02:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0