Lunch med gammelmoster

Jag och Sienna har precis kommit hem från en lunch med min morbrors fru. Hon är bara åtta år äldre än mig, så jag känner mig lite taskig när jag förklarar för Sienna att det är hennes gammelmoster. Men sånt är livet.Gifter man sig med äldre män som i sin tur har äldre systrar så får man stå ut med sånt. Vi åt på ett vietnamesiskt ställe. Miss Saigon. Jag och min kräsenhet kände oss väldigt modiga. Och vi fick belöning, för maten var jättegod! Nu har jag fyra timmar på mig att städa, se Svenska Hollywoodfruar och fixa mat innan Frida och Josse kommer för en spelkväll. Och detta ska göras med en gnällig unge på armen. Önska mig lycka till! Annars vet vi alla vad som prioriteras bort... och inte är det Hollywoodfruarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0