Brrrr

Nu märks det att sommaren är slut. Det är till och med kallt i lägenheten. Kan bero på att vi har alla våra fönster öppna en springa, och att hyresvärden inte slagit på värmen än. Vi har inga element som vi kan reglera själv, utan bara golvvärme som styrs centralt. Det funkar rätt bra och är ganska mysigt då man aldrig fryser om fötterna. Inte ens i badrummet! Men eftersom det är otroligt många ynkliga gamlingar här i huset är det rena tropiska hettan mitt i vintern så att de inte ska gnälla. Jag tycker att en av dem ska ringa in och klaga nu, för jag fryyyyser! Annars måste jag ju gå upp och stänga fönsterna.

Kommentarer
Postat av: lena karlberg

Snart blir ni varma i solen på Kreta!

2012-09-06 @ 09:17:26
Postat av: elin

Golvvärme är himlans lyxigt! Annars är det varmt och skönt i solen idag!

2012-09-06 @ 12:36:17
URL: http://owlandthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0