Charmtrollet

Jag var precis på vårdcentralen för att kolla mitt blodtryck som har bråkat lite tidigare. Eftersom Sienna sov så lämnade jag henne i vagnen utanför rummet där jag skulle undersökas... men givetvis vaknade ungen. Tror ni att jag märkte det för att jag hörde skrik och oväsen? Nope, jag märkte det för att jag hörde jollrande sköterskor. När jag kom ut stod det fyra kvinnor och tittade ner i vagnen och ojade sig. Sienna låg och smilade för fullt. Tur att jag hade klätt upp ungen, och inte släpat ut henne i pyjamas som jag tänkte. Hon fick nog kramp i käken av allt skrattande, för på vägen hem gnällde hon satan. Eller så ville hon bara stanna hos de roliga damerna.
 
 
Ville ta en bild så de fina kläderna- present från Corre och Madde- syntes, men ungen vägrade le (fortfarande kramp?), dreglade på bodyn och vägrade låta mig vika ner byxkanten.

Kommentarer
Postat av: Renata

Haha de där sköterskorna älskar att gulla med bebisar! Särskilt en så söt en :)

Hoppas allt var bra med dig

2012-09-12 @ 15:01:27
URL: http://renatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0