Godmorgon

Vem ville gå upp klockan fem idag? Inte var det jag i alla fall. Men efter lite lek och trams och några avsnitt Masterchef är vi nu redo för dagens första powernap. Och det redan innan sambon vaknat! Jag önskar att jag hade lika lätt för att somna som Sienna. Hon tjatar på mig att vi ska gå upp och hitta på något kul, och när jag väl ger med mig hinner vi bara leka en kvart innan ungjäkeln bestämmer sig för att hon är trött. Lagom till jag har börjat piggna till! Tur att jag inte dricka kaffe, för då hade jag varit helt körd.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Känner igen det där! När jag väl är uppe och igång så vill Astrid ta en nap :-) Och här dricks det kaffe i mängder...

2012-09-21 @ 08:32:49
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen

Känner igen det där.. Mycket morgon tv där i början ;)

2012-09-21 @ 14:57:46
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0