Wannabe stor

Det blev en liten kvällspromenad igår, trots att vi hade en innedag. Både jag och Sienna behövde lite frisk luft efter vår misslyckade bakning. Damn you Sega choklad rutor- jag ska hämnas. Sienna fick smaka smeten. Där fick jag se fullkomlig lycka. Och hennes tröja fick se insidan av tvättkorgen. I alla fall, under vår promenad började Sienna kinka. Hon har nämligen fått för sig att hon är en stor flicka nu,och tänker minsann inte ligga i vagnen. Problemet var att det var kallt och duggregnade, så jag kunde varken palla upp henne mot den nedfällda suffletten som jag brukar, eller ha henne i bärselen. Lösning? Upp-pallning inuti vagnen. Hon såg inte klok ut och jag småfnittrade under helavägen hem. Men nöjd var hon och både Nina, Ross och Harry fick sig varsin slick, något Sienna har kämpat för sedan hon fick sin nya vagnleksak.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0