Cykelpremiär

I ettårspresent av min mamma fick Sienna bland annat en stor burk med mynt som mamma hade sparat ihop under året. Vi växlade in dem i fredags och sedan gav vi oss iväg på en shoppingtur. Sienna fick nämligen en cykelsits och hjälm för pengarna. (Och sedan bjöd hon mig och Kim på nya cykellampor. Snäll unge.) Idag invigdes cykelsitsen, och den fick två knubbiga tummar upp av lilla Bus. Allt vagngnäll och bilskrik var borta, och ungen satt nöjd och glad och bara såg sig omkring. Jag fick motion och frisk luft, ungen fick frisk luft och det gick bra mycket fortare än att gå. Hallelulja! På vägen hem trodde jag att hon hade kvävts av remmen på hjälmen och blev hysterisk och gav henne en minibitchslap, men det visade sig att ungen bara hade somnat. Högsta betyg för detta färdmedel alltså!
 

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hahahahaha jag dööör!!! Slog du henne? Du är utan tvekan den nojjigaste mamman jag känner. Jag älskar det ;)

Svar: Slog och slog. Jag klappade henne lite hårdhänt med handflatan bara. ;) Haha jag förstår att jag är den nojigaste. Jag har blivit som jag alltid sa att jag inte ville bli och alltid visste att jag skulle bli. :P
Lisa

2013-04-21 @ 20:50:17
Postat av: mamma/mormor Lena

Naaaw så gulligt foto- speciellt fotremmarna, hahaha! Kul att hon gillade cykling- nu kan ni lätt svänga hit för en fika:)

Svar: Absolut! Hoppas förtjusningen håller i sig, så blir det riktigt många utflykter i sommar.
Lisa

2013-04-22 @ 08:16:36
Postat av: Thilde

Åh så underbart! Jag sa senast igår till Alex att jag önskar mig en cykel så jag kan cykla med Benjamin i sommar! :)

2013-04-22 @ 08:48:58
URL: http://Thiilde.blogg.se
Postat av: Frida & Filippa

Hihi, sötnos! Toppen ju!

2013-04-22 @ 08:59:23
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Lisa

Så underbart :) så söt hon är!

2013-04-22 @ 09:16:16
URL: http://lisajadeholt.blogg.se
Postat av: frida

Hahahahaha minibitchslap.... så ball :p

2013-04-22 @ 11:26:15
Postat av: Renata

Gud jag satte kaffet i halsen!! Minibitchslap!! Jag dör hahaha

2013-04-22 @ 16:00:56
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Maria

Haha du är knäpp gumman! ;)
P.S Elin har samma jacka och hjälm! Haha! :p

Svar: Haha ja, jag börjar inse det mer och mer. :p Tur att folk vill umgås med mig ändå. Naw, klart våra söta tjejer har samma stil.
Lisa

2013-04-22 @ 18:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0