Mitt lilla sandmonster

Idag skulle vi vara på Lindeborgs babysång klockan 13:30. Eftersom Sienna numera bara sover en stund mitt på dagen tänkte jag gå hemifrån redan vid 11, så att hon fick chans att sova länge i vagnen. Pft, tänkte ungen, det är ju sol! Så efter den absolut nödvändiga timmen slog hon upp sina blå ögon och ville mingla med Tanja, Casper och Lucas som vi mött upp. Och vem är jag att neka en liten Busmus att njuta av vårsolen? På med lekskor och tjoff ner i en sandlåda, sen var ungen nöjd i 1,5 h. Jag var lätt hysterisk när hon hällde ner sand i gapet, men efter en stund nöjde hon sig med att kasta det i håret, sina tröjärmar och min coca cola. Sandig blev dock hela hon. Jag hittade till och med sand innanför hennes blöja när vi kom hem! Men det var en härlig utestund och jag fick känna på hur det kommer att bli att leka med min stora flicka i sommar. Och jag längtar!
 
Det kunde varit värre- tänk om det varit insekter hon stoppat i munnen?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla ♥ Gravid

Haha kul med sand ;).

-Ja med mig är hon, medans det inte är lika socialt hos sambon ;).

2013-04-03 @ 21:09:51
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Postat av: Carolina - mamma till två

Klart man måste smaka lite sand.. ;-)

2013-04-03 @ 22:52:56
URL: http://Carolinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0