Tisdagslista

  • Sooool! (Må vara uttjatat här på tisdagslistan, men det är väl inte mitt fel att de härligaste väderdagarna är tisdagar? Och jag blir seriöst lika glad varje gång det är sol och varmt.)
  • Det var sista babysångsstunden idag på Johanneskyrkan. När vi började där var Sienna tre månader, tror jag, så det är lite nostalgiskt. Men hon börjar få svårt att sitta still en hel halvtimme så det var lagom att det tog slut nu. Dessutom slutade vi med fanan uppe; vi har inte missat en enda gång denna terminen!
  • Sienna svepte precis 250 ml välling. Det behövdes, för hon har varken ätit eller druckit något vidare idag.
  • Sienna älskar sin mormor och sin moster och vet inte till sig av glädje när de hälsar på.
  • Ungen kan nu ha vårjacka istället för overall.
Glad unge som fick solhatt istället för mössa och vårjacka istället för overall

Kommentarer
Postat av: terese

soligt väder kan inte bli uttjatat! :)

jag hoppas jag slipper värkar på uppkörningen, jag är nervös av mig som det är;) men jag kanske ska ha som backup-plan att låtsas få värkar så tror de kanske jag är en kvinna som är grym på multitasking. köra bil och leverera barn.. samtidigt!

2013-04-16 @ 21:37:01
URL: http://tesslashes.blogspot.com
Postat av: mamma-mormor lena

Härligt med sol o en solvarg som Sienna- hon skrattar ju hela tiden! Det smittar av sej, mina mungipor är väldigt uppåtvridna många timmar efter att jag träffat henne:)

2013-04-16 @ 22:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0