10 saker om mig

Jag fick en utmaning av Camilla, och eftersom den innehåller listor är jag inte sen att nappa på den!
 
  1. Jag älskar listor! Gärna skriver jag en per dag, så att jag får stryka sakerna efterhand. Lite tråkigt var det dock i början av min graviditet när jag bara var hemma och spydde. * häll upp ny kattmat * töm papperskorgen *ring pappa. Givande lista. Not. På kylen har vi en lista där det står vad vi ska äta varje dag den veckan.
  2.  Det finns en film på mig där jag "dansar sexigt" på en scen inför en stor publik i Turkiet. Man skulle kunna tro att jag var ordentligt berusad när detta hände, men tyvärr hade jag inte alls fått i mig tillräckligt med sprit så jag fick halsa vin bakom scenen för att klara utmaningen. Jäkla kusin och hennes påhitt.
  3. Jag thar 21 CD skivor med Cher. Jag vet inte hur jag ska förklara det. Alla andra gillade Backstreet boys i sexan. Jag gillade Cher.
  4. Jag är rädd för nästan allt. Döden, insekter, mörket, höjder, trånga utrymmen, att flyga, spöken. Det är bara några av grejerna.
  5. Jag är nästan lactovegeterian. Fast jag äter ägg om det finns i saker. Framförallt saker med massa socker i. Och fisk. Så mest är jag kräsen.
  6. Trots att jag hatade min graviditet och förlossningen var det värsta jag varit med om vill jag ha två barn till. Vad är det för fel på mig?
  7. Kim dejtade min bästa kompis innan han började dejta mig. Det var rätt stelt ett tag.
  8. En gång spräckte jag Kims ögonbryn. Även detta finns på film, till allas stora förtjusning. Snacka om kodak-moment.
  9. Jag har sjukdomen essential tremor. Det betyder att man darrar på händerna. Den självbotas med sprit. Kan bli trevligt när man är pensionär och skakningarna är värre.
  10. Mina två pinsammaste ögonblick hittintills hände båda när jag var gravid med Sienna. Ett var när jag svimmade i kön inne på Coop, och Kim seriöst puttande undan mig med foten så att folk kunde fortsätta handla. Det gjorde de inte. Det andra var när jag var på sjukhuset för att barnmorskan var orolig för Siennas hjärtljud, och en massa elever var där för att kolla in läkaren. Och mitt vatten gick, framför alla. Och jag var tvungen att ta av mig byxor och trosor, framför alla. Hade det hänt idag hade jag skickat ut dem direkt. Då vågade jag inte.
 
Skickar utmaningen vidare till Thilde, Emma och Madde
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabell - mamma till Embla och Lillasyster

Hahaha, jag hade velat se din sexiga dans ;)

2013-08-09 @ 15:35:41
URL: http://annaisabells.blogg.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Varför har du inte skickat utmaningen vidare till mej:s? Kunde varit kul. Typ "50 nyanser av mej" :p

Svar: Hahaha för fan! Du har ju ingen blogg! Skulle du sitta och lista saker på fejan eller?
Lisa

2013-08-09 @ 17:28:58
Postat av: Thilde

Tills jag var typ 11 trodde jag cher va en man på radio hahaha.

2013-08-09 @ 17:59:12
URL: http://thiilde.blogg.se
Postat av: Thilde

Vill förövrigt snarast se film på både dans och ögonbryn!!

2013-08-09 @ 18:08:23
URL: http://thiilde.blogg.se
Postat av: Pappa Kim

Oo ja, visst ska du få se filmerna,.. ja du läste rätt "filmerna" :) där finns flera stycken med Lisa på scen:)

Svar: Haha rått!!!!
Lisa

2013-08-09 @ 18:57:05
Postat av: Thilde

Ni kan få se min kända "gips mage film" som utbyte! ;)

2013-08-09 @ 19:00:27
URL: http://thiilde.blogg.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Hahahaha! Varför inte ;)?

2013-08-09 @ 19:37:42
Postat av: Camilla ♥ 130510

Haha jag höll på att dö av skratt när jag kom till Kims agerande på punkt 10!
Och turkietdansen hade man ju velat se :P Haha

2013-08-10 @ 11:53:20
URL: http://mirabilibus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0