Busmus på potta

Sienna har kissat på pottan! Det kan vara så att hon älskar att sitta på den och gör det även med kläder och blöja, och att det bara var en slump att hon denna gången vädrade rumpan när hon satt på den. Det kan också vara så att hon blev rädd när hon märkte vad som hände och snyftade till av skräck innan vi förstod vad som hände. Och det kan dessutom vara så att hon hann känna efter med de små nävarna innan jag lyckades hindra henne. Men trots allt detta, jag är stolt! Och hon var hemskt nöjd efteråt när både jag och Kim gav henne applåder och hon fick spola på toaletten själv när vi tömde pottan. Min duktiga lilla Busmus.
 
Bild från Klagshamnbesök innan idag. Sienna lekte och plaskade tills läpparna var blå och hon hackade tänder. Underbara sommar!
 

Kommentarer
Postat av: Camilla ♥ 130510

Yaaaay duktig Sienna :D

2013-08-06 @ 20:32:03
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Postat av: Madde

Börja jogga! :-D

Svar: Nästa vecka ska jag börja! Då är jag arbetslös och Sienna är på dagis. Så vad ska jag annars göra, liksom?
Lisa

2013-08-06 @ 21:24:37
Postat av: mamma/mormor Lena

Jag klappar händerna !!!! Duktig flicka, nu är hon på G, fortsätt leka fram det :)

Svar: Haha hon älskar det! Kommer säkert hata det när det blir allvar, dock.
Lisa

2013-08-07 @ 00:09:25
Postat av: Thilde

Woopwoop!! Grymt, medvetet eller ej, "inte illa pinkat!" ;)

2013-08-07 @ 11:07:12
URL: http://thiilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0