Festivalhäng med en stor Busmus

Förra året när vi var på festivalen tyckte jag att Sienna var jättestor. 4 månader, 5,5kg, amningen gick felfritt och vi hade liksom kommit in i rutiner och kände varandra. Dessutom var det bara en månad kvar tills vi skulle ut och resa med henne, och då var hon ju i princip fullvuxen, tyckte jag. Sedan dess har tiden bara sprungit iväg, och idag var vi på festivalen igen. Denna gången gick Sienna själv dit. Hon berättade när hon var törstig (även om hon gjorde det genom att försöka sno min öl). Hon fick en egen langos. Hon pekade på saker och visade att hon ville ha ryggstödet nerfällt. På vägen hem fick hon en klubba som lördagsgodis. Om jag tyckte att hon var stor förra året, så hade jag fel. Detta året känns hon ju nästan myndig! Jag är så spänd på att se hur det blir nästa och nästa och nästa. Skulle inte förvåna mig om hon har körkort nästa år.
 
Drickpaus på vägen dit
 
Bus ville försäkra sig om att tallriken inte bara var en smalare langos
 
Lycklig Bus som äter klubba för andra gången i livet
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Så härligt! :)

2013-08-18 @ 09:27:12
Postat av: Camilla ♥ 130510

Oj, Alexander är 3 månader och väger över 7kg :P

2013-08-18 @ 10:36:20
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Postat av: Amanda

Åh langos!!!

2013-08-19 @ 09:02:11
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: terese

och år 2015 e det väl pension?! loke var oxå en liten, som sienna.. men juli, hon har växt 7 cm på 6 veckor och från att ha vägt 3225, väger hon nu 4,8...... galet!!!

2013-08-20 @ 15:34:42
URL: http://tesslashes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0