Kommunicerande Bus utan läsplatta

För ungefär en timme sedan satt jag och Sienna och chillade i vardagsrummet, när hon reste sig och sa "maa".
"Morfar har gått hem", svarade jag.
"Maa", sa lilla Bus och tog mig i handen och ledde mig till köket och pekade på sin stol. "Maa"
"Är du hungrig? Men du ska snart få flaska... vill du ha en bit päron?"
"Paaa!" Sienna fick överlycklig en bit päron och gick omkring och åt det. Sedan hämtade hon mig igen, och ledde ut mig i köket. "Paa?"
"Är päronet slut? Vill du har en liten bit banan också?"
"Baa!" Mycket nöjd Busmus. Och mycket nöjd mamma som äntligen förstår sin lilla älskling. Extra nöjd eftersom jag gav henne lagom små bitar så att hon svepte hela flaskan också. Score liksom! Mindre score är att samma Busmus tog i sönder sin (vår) läsplatta imorse. Vi har seriöst inte ens börjat betala av på den än (räkningarna kommer en gång i kvartalet). Snacka om misslyckat.
 
Men men, man får väl vara glad för det lilla. Hon kanske inte kan kolla Babblarna på egen hand längre, men hon slipper i alla fall gå hungrig. Jag skulle säga att hon ändå har tjänat lite på detta.
 
Sista bilden på hel läsplatta
 

Kommentarer
Postat av: Isabell - mamma till Embla och Idun

Åh nej vad tråkigt att den gick sönder :/

2013-08-26 @ 20:17:21
URL: http://annaisabells.blogg.se
Postat av: Amanda

Usch så tråkigt!!

2013-08-26 @ 22:58:11
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Anna - Vitt eller svart

Win some loose some, bra att du är positivt iallafall. :)

Kolla garantin och ta bort alla spår efter små fingrar om du ska lämna in den på service. ;)

Kram

2013-08-27 @ 07:58:45
URL: http://vittellersvart.blogspot.se/
Postat av: mamma/mormor Lena

Så tråkigt! Vad gjorde hon med den? Ska ni prova att få den lagad? Hon är nog inte riktigt mogen för egen smartphone än ;)

Svar: Jag vet inte vad hon gjorde! Tappade den lite fel bara, antar jag. Kim ska kolla upp om han kan beställa nytt glas, så kanske Modi kan fixa den. Men det får vänta tills jag fått jobb.

...för du har inte drulleförsäkring på din hemförsäkring va? Det är ju trots allt "din" platta.
Lisa

2013-08-27 @ 11:05:31
Postat av: Mamma till William och Wilma

Godmorgon..Så söt bild på din lilla prinsessa..Ja de är så tekniska våra små..ska börjas i tid :) kram

2013-08-28 @ 09:40:18
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0