Tisdagslista

  • Jobbintervju imorgon. Jag kan skriva det här, för jag är redan införstådd med att jag inte får jobbet då personen (som vill ha en assistent) hela tiden höjer kraven på vad jag måste kunna. Nu senast var det att jag måste hitta väl i Lund. Ha! Jag har fortfarande inte lyckats hitta hem till Renata på egen hand, och då har jag ändå varit där fem gånger. Men intervjun är bra övning och det finns ju en mikrochans, så den får ändå räknas som något positivt.
  • Ikväll blir det Ghost- och kladdkakskväll med Josse.
  • Kladdkakan är precis uttagen ur ugnen, och verkar inte ha blivit för torr.
  • Min ena kusin har äntligen dumpat elakingen hon varit tillsammans med, och verkar ha kommit på rätt spår igen. Dessutom har hon fått en liten bonushund!
  • Sienna var pigg och glad hela morgonen, och jag hyser hopp om en härlig kväll utan skrik och vrål.
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Va gott med kladdkaka! :)

2013-08-27 @ 13:43:37
URL: http://maddiesworld.blogg.se
Postat av: erika

Svar : nej han är borta söndag-fredag :( har hänt 2 ggr på 8 veckorn att han har kunnat komma hem på timmar då dom har lagat lastbilen.

Hoppas det går bra imorgon! Mums vad gott med kladkakka

2013-08-27 @ 17:25:37
URL: http://www.minimini.blogg.se
Postat av: Tanjaa

Alltså är det en mini Lena, eller en mini Lena? Det är definitivt en mini Lena. Det hade nog kunnat vara Lena som liten... Mer lik Lena än Lena är lik Lena.


Svar: Haha du är inte klok! Sååå lik är hon väl inte?
Lisa

2013-08-27 @ 21:16:49
Postat av: Tanjaa

Jo!

Svar: Haha knäpp!
Lisa

2013-08-29 @ 09:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0