Vill ha en cykel!

Sienna påminner mig jämt och ständigt om sin högsta önskan- att få en egen cykel. Att hon är för liten även för de minsta cyklarna tror hon inte riktigt på, och hon förstår inte alls varför det inte är en bra idé att köpa en cykel nu när hösten börjar. Att vänta till våren och sin födelsedag känns inte okej, tycker hon. Här är en bild på när hon hoppade på grannens cykel förra veckan. Min lilla stora tjej, som vill så mycket.
 
 
Ännu en bild, på hur hon diskret uttrycker sin önskan
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Söta tjejen! Det där med att vänta till sin födelsedag är hon inte ensam om att inte förstå dock :) Emma har snöat in på att hon vill ha en sparkcykel med "sessor" på (nån på dagis har en sån) "annars jag inte glad"

2013-08-23 @ 10:52:41
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Lilla gumman- hon behöver ju inte ha så bråttom :) "Allt har sin tid", även cyklar- fast SÅ klipsk är hon inte så hon fattar det, hahahaha! Men en BADDOCKA bör inhandlas snarast ;)

Svar: Skickade du sms:et till mig samtidigt som du skrev här eller? ;)
Lisa

2013-08-23 @ 10:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0