Julklappsshopping online

Jag har precis- cirka 20 år efter resten av befolkningen- upptäckt lyckan i att nätshoppa. Visserligen har jag en eller annan gång slängt iväg en beställning på en pocketbok hos adlibris, eller några foton på fujifilm, men i övrigt har stenåldersmänniskan i mig kännt att man vill "se sakerna live". Se sakerna live my ass; detta är ju underbart! Klick, klick, och så kommer sakerna hem till en inom tre dagar, utan att man behöver köa, stångas med en massa svettiga människor, stressa för att hinna innan stängning och släpa med sig en varm och skrikande Bus som hellre hade gjort ALLT annat än att leta Bodylotion till moster. Typ. (Frida, du kommer inte att få en body lotion, I promise. Bara ett exampel. Men Töda kanske vill ha? Vad önskar han sig?) Så nu har julklappsshoppingen kommit igång på allvar. Stormen Sven kan leka på bäst han vill, det hindrar inte mig. Fram med era önskelistor kära familj! Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Har köpt ett par julklappar på coolstuff.com :) Slank med en till mig själv också ;)

2013-12-05 @ 21:16:22
URL: http://maddiesworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0