Tisdagslista

  • Fick ett paket på posten idag, från tomten. Typ. Kanske från mina gamla vänner Emma och Mia, men då det var helt oväntat och de la kortet inuti paketet kändes det lite som att det var från tomten ett tag. Det kan vara så att paketet redan är öppnat. Och i så fall vill jag passa på att berätta att det innehöll en liten giraff/lamakorsning av trä, som jag och Sienna ska få måla. Förutom att jag inte tänker låta Sienna göra det. Men hon får leka med den i efterhand. Kanske.
  • 1,5 dagar kvar tills det är LOOOOV! Tre veckors ledighet. Score! Visserligen obetald, men vem är jag att skåda en given häst i munnen, typ.
  • Snart är det jul! Jag längtar värre än ett barn i år, tror jag. Ska bli underbart att se Sienna busa med alla nya leksaker. Dessutom är jag ypperligt nöjd med en eller två till andra släktingar.
  • Kim kommer att få en julbonus på jobb. "Bara" 2500 kronor, men än en gång, det där med givna hästar och deras munnar.
  • Vill fortfarande älta det där med förlängningen. Njuter som en gnu!!!
Tjurig tomte efter Luciaframträdandet
 

Kommentarer
Postat av: Elina

Men en väldigt söööt tomte och så skönt med jullov sen kan jag tänka mig :)

2013-12-18 @ 11:30:11
URL: http://www.volanen.blogg.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Så härligt med jullov, o så skönt att ni alla 3 får en lång ledighet tillsammans:) Kul för er med lite extrapengar! Har sina fördelar med att vara anställd på privata företag- vi får varsin almanacka varje år-att skriva in våra scheman i ;)

Svar: Haha bättre än året ni fick julpynt!
Lisa

2013-12-18 @ 13:42:16
Postat av: Elin

Oj, massor av bra saker ju! Härligt med lite extra pengar inför julen, och framför allt härligt med lön hela våren också! Grattis till jobbförlängningen!

2013-12-18 @ 21:55:09
URL: http://pysselochpaket.blogspot.com
Postat av: mamma/mormor Lena

Hahahaha- julpyntet ja! Det var det där " luciatåget", eller hur :)?

2013-12-19 @ 16:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0