The Americans

Jag och Kim har börjat följa en ny serie; The Americans. Den är riktigt bra gjord och väldigt spännande. Innan har jag inte gillat Keri Russell, men i denna serien avgudar jag henne. Typ. Och även om jag inte sett den manliga skådespelaren i något innan så avgudar jag honom också. Typ. På ett lite annat sätt. Serien utspelar sig i början av 80-talet och handlar om ryska spioner i USA. Trist nog förstod inte Kim att de vi följde var ryssar, och blev lite förvirrad. Och när jag skulle förklara vad den handlade om visade det sig att han inte visste vad kalla kriget var. Nähäpp. Så kan det gå om man hellre stjäler cyklar än är i skolan. Men jag tycker att det måste ge serien hemskt bra betyg om en person gillar den utan att veta någon bakgrundshistoria eller förstår vad den handlar om.
 

Kommentarer
Postat av: lena karlberg

Jag visste inte riktigt heller förrän du förklarade....även om jag hellre var i skolan än stal cyklar ;)

Svar: Det är inte så att jag är överinsatt heller... men att veta ungefär när och vilka länder kan ju vara rätt bra. :P
Lisa

2013-02-20 @ 17:51:32
Postat av: Daniela

Tack för tipset! Jag var precis på jakt efter en ny serie att bli besatt av. Jag gillar ju Keri Russel dessutom.

2013-02-20 @ 21:18:26
URL: http://panylund.blogspot.se
Postat av: lena karlberg

Någon ska googla lite under dagen ;)

2013-02-21 @ 10:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0