Tisdag igen

Idag har verkligen varit en riktig tisdag. Sienna slog huvudet tre gånger redan innan frukost, de började borra när vi tog vår första (jag tog dock inte den andra) powernap och Sienna lyckades klämma sina fingrar två gånger. Första gången när hon öppnade en låda som jag inte trodde att hon kunde öppna och som dras igen automatiskt och andra gången när jag ville placera hennes matstol ända intill bordet och inte såg att hon hade sina små fingrar emellan. Stackars lilla bebis. Så nu kör vi en tisdagslista för att muntra upp oss. Dvs mig.
 
  • Siennas fingrar bröts i alla fall inte
  • Doris-Lo delade med sig av sina smoothies efter babysången och Sienna behärskade tekniken lika bra som igår
  • Trots ett sent mellanmål åt Sienna ordentligt med mat, så nu verkar matkrisen officielt vara helt slut
  • Kim tjänar extrapengar
  • En kompis berättade precis en spännande nyhet
Ett stycke busmus i sin busmus-tröja

Kommentarer
Postat av: Isabell - mamma till Embla och bebben i magen

Så söt tjej ni har :)
Jag känner igen dte där med skadade bebisar, ett tag så hade Embla konstant nån form av blåtira i ansiktet, jag var nästan orolig över att folk skulle börja tro att vi slog henne! En riktig olycksfågel var hon men nu är det mycket bättre

2013-02-05 @ 21:11:12
URL: http://annaisabells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0