Dag två av softande

Sienna och jag har chillat även denna dagen. När man bara går hemma och skrotar så blir man inte så företagssam. Tidigare hade jag hemskt svårt att bara ta det lugnt, men nu har jag kommer in i någon form av vaket komatillstånd tror jag. Det är nu över ett år sedan jag slutade jobba och jag tror att min sista hjärncell dog ut igår. Dagens enda ärende var en sväng till ica eftersom jag glömde att handla bröd till Kim igår. Alltså har dagen tillbringats med gåvagnen, tupplurar, extreme homemakeover och ätpauser. Jag borde städa, men ju mindre man har att göra desto mindre effektiv blir man. I alla fall jag. Risken finns att jag kollar på top model istället.
 
Sienna softar i gunga på väg hem från ica
 
Coolingen övar på att gå

Kommentarer
Postat av: Thilde

Jag är antingen eller, allin eller zoombie :p
Älskar bilderna!
Snart snart lööördag

2013-01-31 @ 16:22:16
URL: http://Thiilde.blogg.se
Postat av: Renata

Hahahaha " min sista hjärncell dog ut igår" jag dör...

Tänk dig jg har inte jobbat på längre än så hahaha

2013-01-31 @ 16:29:13
Postat av: Elin

Snygg body Sienna har! Hugo har en likadan.

Låter som att ni haft en ganska behaglig dag. Vi har inte varit ute alls idag, får väl ta igen det imorgon.

2013-01-31 @ 16:31:12
URL: http://pysselochpaket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0