Giv mig styrka

Jag vet att det bara rör sig om ett par månader innan Sienna är stadig nog att stå själv när hon dragit sig upp, men det har bara gått en dag och jag är helt slut! Det är ju inte bara det att jag inte kan lämna henne i ett rum som jag i min enfald trodde igår, utan jag kan inte lämna hennes sida en sekund. Tjoff så är hon på fötter och tjoff så har hon trillat och slagit huvudet. Dessutom tror ju ungen att hon kan gå själv, så även om hon lyckats hålla balansen vid möbeln hon dragit sig upp vid så trillar hon när hon släpper den för att traska mot en spännande leksak. Giv mig styrka! Idag ska vi till Oxievångsbadet och plaska omkring så att jag får andas lite. I vatten kan hon i alla fall inte trilla och slå sig. Hoppas jag. Snart vadderar jag ungen.
 
Spana in det lilla brunhåriga huvudet vid bordskanten. Fara på g!

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Godmorgon gumman..Hoppas att ni trivs i ert nya hem och nu kommer få en fin dag på badet..Ja när de väl börjar gå måste man vara där för de trillar så lätt.Ha en fin tisdag..kram kram

2013-01-22 @ 08:32:57
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Tanja

Katja fick ha hjälm på oliver ( vadderad tyghjälm) han började gå när han var nio månader. Stanna var hans problem.
Kanske något att fundera på. Hehe

Svar: Haha naw! Tyvärr verkar det börja luta åt det för Siennas del också. Hon är liksom helt vild. Hon kan snart gå, men förstår inte att det betyder att hon kan trilla.
Lisa

2013-01-22 @ 10:11:20
Postat av: Nea- 2barnsmamma till en 08:a & 09:a. Gravid med bebis nr 3

ååh är det sant? fick du även se i 3d/4d? mätte dem bebisen och så också?
Ska bli såå roligt =)..hade du med dig någon eller gick du själv?

2013-01-22 @ 11:18:20
URL: http://www.jamieochjulia.blogg.se
Postat av: Nea- 2barnsmamma till en 08:a & 09:a. Gravid med bebis nr 3

haha ok..hoppas jag också får en glimt i 3d/4d. Ja det där med vikten kan ju verkligen svänga..har haft kompisar som fått helt fel uppskattning men det har stämt på mina kiddos..man får ta det med en nypa salt =)

2013-01-22 @ 13:44:39
URL: http://www.jamieochjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0