It's alive!

Jag överlevde magsjukan, även om jag trodde det var på gränsen där ett tag. Sienna tyckte dock att jag var urtråkig, så idag hämnades hon genom att sträcka armarna efter Kim när hon slog sig och sedan följa honom till dörren och försöka öppna den är han gick till jobb. Dessutom ville hon sitta i badrummet när han duschade. Tvingar jag in henne i badrummet när jag ska duscha protesterar hon hejvilt. Så nu vet jag var jag har ungen: ger jag inte henne 100% uppmärksamhet 7 dagar i veckan så lämnar hon mig för sin pappa. Fast lite förstår jag henne, för när Frida ringde igår och erbjöd sig att ta Sienna ett par timmar grät jag nästan av lycka och formligen kastade ut ungen genom ytterdörren. Idag har jag försökt ta igen skadan genom att verkligen spendera kvalitetstid med ungen, men det är lättare sagt än gjort när hon hellre leker med sin nya badanka än med mig. Jag får helt enkelt bida min tid och muta henne vid rätt tillfälle istället så att jag blir favoriten igen.

Kommentarer
Postat av: Cuisette

Skönt att du mår bättre! Man blir bra ynklig när man är sjuk och måste ta hand om en liten samtidigt. :)

2013-01-17 @ 13:50:01
URL: http://www.cuison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0