Sneaky mamma

Nu jäklar har jag kommit på hur man får sin vilja igenom- både när det gäller sambo och dotter! Jag tyckte att vi behövde storstäda idag. Vi har tid, lägenheten är smutsig, folk kommer hit i veckan... det var liksom idealiskt att städa. Men Kim orkade inte. Så jag tänkte att jag skiter i honom och gör det själv. Och det gjorde jag. Och då fick sambon skuldkänslor och hängde upp tavlan i vardagsrummet och borrade upp en spegel i hallen- något jag har bett om i fem veckor! Skuldkänslor är alltså lösningen! Och hur man får sin vilja fram med dotter? Jo, om man vill att hon ska äta så ställer man inte fram efterrättsburken på bordet samtidigt som maten. De är smartare än vad man tror de små jäklarna.

Kommentarer
Postat av: Thilde

Smarta Lisa! Vill du veta vad jag brukar göra när jag tycker Alex ska städa? Jag brukar säga att vi får gäster om 1 timme, och då jäklar brukar de bli fart på honom! Haha

2013-01-12 @ 12:27:11
URL: http://Thiilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0