2013

Igår var överraskande trevligt. Sienna hann använda sina finkläder i exakt 45 minuter innan hon somnade, men det var i princip 45 minuter framför kameran. Synd bara att hon inte kan sitta still i de två sekunder som krävs för att få skärpa på bilden. Jag och Kim kom på en bra lösning på det igår; ny kamera måste införskaffas. Inte mig emot. Efter att den lilla modellen somnat åkte maten och vinet fram, och helt plötsligt var det dags för champagne och raketskådning från balkongen. Sienna sov sig igenom allt. Idag är jag förkyld, men eftersom jag har bestämt mig för att det är 2013:s enda förkylning kan jag inte klaga. Hoppas ni hade lika trevligt igår och mår bra idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter mysigt, vad åt ni? Och var är bilderna? :p
Krya på oss! :) kram

2013-01-01 @ 16:58:24
URL: http://Thiilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0