Vad säger man på Coop?

För en månad sedan var jag och Sienna och handlade på Coop forum. Eftersom Sienna nu för tiden är alldeles för upptagen för att sitta still i sin vagn så hatar hon att handla och brukar gnälla och klaga. Denna dagen var dock värre än vanligt och hon skrek i högan sky som om det var glödande kol hon tvingades att sitta på. Eftersom hon är för liten för att ha någon riktig uppfostran brukar inte jag skämmas så mycket, men denna dagen betedde hon sig inte klokt och folk stirrade på oss. Det värsta var när de blängde på mig istället för Sienna och då inte såg hur liten hon var... då trodde de liksom att det var en ouppfostrad treåring som betedde sig som en galning. När jag berättade detta för min mamma började hon gapskratta- och öva med Sienna. Öva? Jo, öva på att vråla när man får frågan "Vad säger man på coop?". Sienna svarar ialltså nte på tilltal om man frågar hur hon mår, om hon är söt, om hon är vår lilla flicka, om hon är hungrig... Men frågar man "Vad säger man på Coop?" så får man sig ett grottlejonsrytande till svar. Tack för den, mamma.
 

Kommentarer
Postat av: lena karlberg

Vassego :)

2013-01-20 @ 13:11:06
Postat av: Thilde

Hahahahaha!!! De kan användas i ICAs reklam filmer kanske? ;) "handla på Ica, hos konkurrenten låter det såhär: gaahuäää!"

2013-01-20 @ 13:54:44
URL: http://Thiilde.blogg.se
Postat av: Renata

Hahahaha din mamma är go

2013-01-20 @ 13:55:55
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: lena karlberg

Tack Renata :) Nåt du vill att jag ska lära Iris ;)?

Svar: Haha någon har fått hyyyybris!
Lisa

2013-01-20 @ 16:02:35
Postat av: Cuisette

haha! vad rolig hon är din mamma. :)

2013-01-20 @ 16:16:53
URL: http://www.cuison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0